خرید تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه,خرید تجهیزات شبکه,فروش تجهیزات شبکه

خرید تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه,خرید تجهیزات شبکه,فروش تجهیزات شبکه

شاخص های تشخیص بازدید های طبیعی چیست؟

آیا با خرید بازدید سایت شاخص های تشخیص بازدید های طبیعی را نقض کرده ایم؟

هر موتور جستجو در فضای اینترنت شاخص های تشخیص بازدید های طبیعی مربوط به خود و خاص خودش  را دارد که به آنها الگوریتم تشخیص بازدید گفته میشود. خرید بازدید سایت یک روش غیر طبیعی برای افزایش بازدید از سایت است و اگر سایر موارد مهم را در بالا بردن بازدید سایت به کار نگیریم ممکن است سایت توسط موتور های جستجو پنالتی شود.

اما پنالتی شدن سایت یعنی چه و چه ربطی به خرید بازدید سایت دارد ؟

موضوع پنالتی شدن در موتور جستجوی گوگل رخ خواهد داد و میتوان گفت این اصطلاح مربوط به این موتور جستجو است و از آنجایی که این موتور جستجو مهمترین و کامل ترین موتور است باید موارد مربوط به عدم پنالتی شدن سایت را نسبت به این موارد رعایت کنیم. پنالتی شدن توسط گوگل عبارت است از جریمه کردن سایت هایی که برای کلمات کلیدی مورد نظر میخواهند در رتبه های بالایی قرار بگیرند بدون آنکه به کیفیت محتوای سایت توجهی کرده باشند. در واقع صفحات بی کیفیت که بازدید های بالایی توسط خرید بازدید سایت دارند مشمول قانون پنالتی گوگل خواهند شد.

همانطور که گفتیم اصلی ترین دلیل پنالتی شدن گوگل وب سایت هایی هستند که بازدید های فراوان از طریق خرید بازدید سایت دارند اما محتوای درونی بی کیفیتی را به مخاطب ارائه میدهند که الگوریتم های گوگل این موضوع را شناسایی و به سایت پنالتی میدهند. در ابتدای متن گفته شد در کنار خرید بازدید سایت باید شاخص های تشخیص بازدید های طبیعی را نیز در سایت خود در نظر بگیریم تا به مشکلاتی از جمله جریمه شدن در گوگل برخورد نکنیم.

 

افزایش بازدید سایت بصورت طبیعی

برای آنکه بتوانیم سایت خود را مطابق با شاخص های تشخیص بازدید های طبیعی بالا ببریم و بازدید طبیعی داشته باشیم نیازمند انجام فعالیت هایی هستیم. همانطور که گفته شد مهمترین دلیلی که میتواند یک الگوریتم را نسبت به بازدید های وب سایت مشکوک کند محتوایی بی کیفیت اما بازدید سایت به وسیله خرید بازدید سایت بالا میباشد که همین امر به این معنی است که ساید بازدید های غیرطبیعی و بصورت سیستمی داشته است. پس اولین کار تولید محتوای سئو شده و قرار دادن آن در سایت میباشد که موجب میشود بازدید های ما با کیفیت محتوا همخوانی داشته باشد.

انتشار لینک وب سایت در فضای مجازی نیز از جمله شاخص هایی است که موجب میشود تا بازدید وب سایت بصورت طبیعی بالا برود و الگوریتم های تشخیص بازدید میتوانند این موضوع را شناسایی کنند که بازدید های شما بصورت طبیعی و از طریق لینک های پخش شده شما در فضای مجازی است. پس اگر نیاز به خرید بازدید سایت دارید بهتر است که لینک های خود را نیز در فضای مجازی پخش کنید تا الگوریتم های بازدید سایت شما را به عنوان متخلف شناسایی نکنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.